Cikgu Nurul's Blog

Blog Pembelajaran Sains PMR

Print

Salam,


Sejak kebelakangan ini, saya banyak menerima permohonan untuk mendapatkan kertas percubaan pmr. Tak terlayan saya dibuatnya. Oleh itu, saya berharap kepada sesiapa yang menginginkannya sila layari ruangan Bank Soalan PMR 2008 di Menu Utama (atau klik sini).

Di sana, saya telah sediakan pelbagai set soalan percubaan PMR dari pelbagai negeri termasuklah dari MRSM dan SBP. Kebanyakannya kertas sains. Tetapi ada juga untuk subjek2 lain terutamanya dari negeri Perak. Atas sebab2 teknikal, soalan peperiksaan sains PMR 2008 akan saya upload kemudian.

Sila download sendiri. Ini kerana saya tidak akan menghantar fail2 tersebut ke email masing2.

Dalam banyak2 permintaan, ada juga yang memohon Kertas Percubaan 2009. Untuk pengetahuan semua, kertas2 percubaan 2009 tidak akan di'publish' di sini buat masa ini kerana belum ada lagi negeri2 yang selesai menjalankan percubaan pmr masing2. Oleh itu, harap semua bersabar.

Negeri cikgu sendiri (Perak) akan menjalankan peperiksaan percubaan pmrnya pada 10 Ogos nanti (confirm). Bagaimana dengan negeri anda? Jika telah selesai, harap ada yang dapat kirimkan kertas2 tersebut ke email saya abiat07@yahoo.com. Jika tidak dapat menghantarnya melalui email, anda boleh juga menghubungi saya melalui email ini untuk mendapatkan alamat pos.

"Sharing is Caring"

Kongsikan kertas2 percubaan di tempat anda agar dapat saya paparkan di sini dan boleh dikongsi oleh semua rakan dari negeri2 yang lain.



1 Komen/ Pandangan:

cikgu , saya ingin meminta tolong , boleh tak cikgu emelkan kepada saya , semua kertas percubaan 2009 (8subj) sekurang2nya 4 negeri , tetapi diharapkan semua negeri kecuali kedah dan kl , tapi jika tidak mampu , hantar lah beberpa negeri shj , sy amat meminta tolong kpd cikgu . TERIMA KASIH , emel sy : dyaa1810@yahoo.com.my

Post a Comment