Cikgu Nurul's Blog

Blog Pembelajaran Sains PMR

Print

Sekarang ni, saya masih lagi meneruskan usaha-usaha utk melampirkan kertas2 soalan trial. Pagi tadi, saya dah masukkan jawapan bagi trial pmr perak pendidikan islam, bahasa melayu dan sejarah.

InsyaALLAH selepas ini, saya akan masukkan pula trial bagi BAK PMR Perak. Cuma skema jawapan masih belum dapat lagi.

Buat masa ini, saya masih belum dapat mana-mana kertas soalan dari negeri lain kecuali sbp. Itupun utk sains dan matematik. Ada tak mana-mana guru atau pelajar yang boleh kirimkan soalan dari negeri lain? Sekarang ni, sudah ada beberapa negeri yang telahpun selesai menjalani trial pmr. Kongsikan kertas soalan anda di sini …….

Saya juga telah melampirkan pautan untuk perbincangan umum di ruangan “bincang di sini“. Oleh itu, kemukakan sebarang soalan atau apa sahaja pandangan untuk tatapan semua. Sila lihat di pautan sebelah ——->



Bukan itu sahaja. Jika anda perhatikan di pautan “nota detail“, terdapat pautan ke tajuk-tajuk tertentu, di mana saya telahpun menyediakan nota-nota yang sesuai untuk pembelajaran kendiri. InsyaALLAH saya akan sediakan pelbagai lagi bahan lain untuk membantu pembelajaran sains anda.

8 Komen/ Pandangan:

salam,,boleh tak sy nal mintak contoh2 soalan bahasa arab format terkini,,kalaku boleh,,saya nak yang contoh soalan percubaan pmr atau yang pmr taun lepas iatu 2008..i'm juz hopingg thiss,,pleez my dear teacher in dis blog,,
i'm willing,,

to my dear cikgu nurul,,
pleezz yupp,,
walaupun sy x dpt mngenali ckgu,,
sy mrsakan yangg ckguu h baekk,,
pleezz ckguu,,
saya daa nak exm..

ngade2 r ko ni... aku sepakk gakk n jap lg... hu hu hu sowy gurau jer... jgn mara ek..........

ckgu ley x sye nk mdul2 exm tok this year..
n btol kew bhagian gmbr xbley tlis nme??
plez ea ckgu..

mohd sahrul said...

salam,blh tak saya nak minta semua soalan percubaan pmr bahasa arab dengan tips menjawabnya sekali?

hamba allah said...

salam,boleh x ajar saya BA

maaf sangat2. ckgu bukannyer faham bhs arab. ckgu letakkan set soalan bhs arab sbb skolah ckgu ada subjek ini. klu ada yg berminat nak tanya ttg subjek bhs arab, try contact Us Asta atau Us Arifin di bhgn sidebar. lihat bwh tajuk Pautan Ilmiah.

macam knal la cikgu ni???dulu mengajar skola mane yew?

Post a Comment