Cikgu Nurul's Blog

Blog Pembelajaran Sains PMR

Print

Salam semua,


Cikgu nak minta maaf banyak2 kat semua pengunjung blog ini. Terutamanya kepada mereka2 yang ingin mendapatkan pelbagai kertas soalan peperiksaan lalu.

Ketika ini, saya sedang mengubahsuai laman blog ini agar lebih menarik. Malah, saya akan asingkan terus ruangan bank soalan 2008 dengan bank soalan 2009. Semua pautan ke bank soalan 2008 akan dimasukkan ke dalam satu menu sahaja. Manakala, bank soalan 2009 akan disisipkan di dalam sidebar.

Flashvideo2 yang ada juga akan diubah supaya semua tetamu cikgu boleh melihat flash tersebut tanpa perlu men'download' terlebih dahulu. Dan..... pelbagai lagi pengubahsuaian yang dirasakan perlu.Justify Full

InsyaALLAH, bulan hadapan, pasti banyak negeri2 yang akan mengadakan Percubaan PMR masing2. Saya akan usahakan untuk mengupload semua set soalan percubaan ini (terutamanya negeri perak - negeri cikgu bertugas sekarang) beserta dengan skima jawapan (jika ada). Untuk itu, saya harap sesiapa sahaja yang memiliki kertas2 percubaan beserta jawapan, sila kirimkan ke email cikgu di abiat07@yahoo.com atau hubungi email ini agar saya boleh kirimkan alamat surat menyurat saya kepada anda. Anda boleh mengirimkan kertas soalan yang telah diphotostat atau yang telah comot (dengan jawapan). Saya akan mengedit kertas tersebut sebelum diupload ke blog ini.

Akhir kata, Selamat Belajar kepada anda semua ...

0 Komen/ Pandangan:

Post a Comment