Cikgu Nurul's Blog

Blog Pembelajaran Sains PMR

Print

Salam semua,


Saya sebenarnya tak sangka masih ada yang berminat untuk mendapatkan beberapa set soalan percubaan yang saya lampirkan di sini walaupun peperiksaan pmr telah berakhir beberapa minggu yang lalu. Mungkin golongan yang memohon kertas-kertas tersebut datangnya dari pelajar atau ibubapa pelajar bakal calon PMR 2009 atau seterusnya.

Ramai yang memohon dihantar melalui email. Walaubagaimanapun, kaedah ini jauh lebih lambat daripada mereka download sendiri dari pautan yang disediakan. Sesetengah fail tersebut bermuatan tinggi sehingga sukar untuk didownload.

Oleh itu, saya telah membuka peluang untuk anda mendapatkan kesemua set-set soalan tersebut yang dihantar melalui POS pada harga RM 20 bagi 3 set untuk kos cetakkan dan penghantaran. Tetapi, jika anda mahukan semuanya FREE, sila download sendiri.

Pilihan set boleh dibuat merujuk kepada kolum: (Sila scroll down ke bhg bwh sidebar di sebelah sehingga anda jumpa tajuk-tajuk berikut)

  1. Bank Soalan SBP
  2. Trial Negeri Lain
  3. Trial Negeri Perak 2008

1 set soalan mungkin terdiri daripada Kertas 1, Kertas 2 dan Jawapan bergantung kepada yang tercatat pada kolum tersebut. Contohnya, anda memerlukan kertas sains dari Terengganu, Kelantan dan kertas matematik dari SBP. Oleh itu saya akan membekalkan ada kertas-kertas soalan seperti berikut (warna yang sama menunjukkan ia dalam set yang sama):

  • Paper 1 Science Terengganu
  • Paper 2 Science Terengganu
  • Answer Science Terengganu
  • Paper 2 Science Kelantan
  • Answer Science Kelantan
  • Paper 1 Maths SBP
  • Paper 2 Maths SBP
  • Answer Maths SBP

Berikut adalah syarat-syarat membuat pembelian kertas percubaan pmr 2008 melalui POS



Sila baca terlebih dahulu syarat-syarat berikut sebelum membuat pembayaran. Jika anda tidak bersetuju dengan mana-mana syarat berkenaan, anda tidak boleh membuat pembelian.

  1. Anda TIDAK boleh membuat pesanan bagi kertas yang TIDAK terdapat dalam senarai kolum tersebut. Ini kerana, saya hanya memiliki kertas soalan seperti yang tercatat sahaja.
  2. Oleh kerana penghantaran dibuat melalui pos, saya tidak dapat menjamin kertas-kertas tersebut sampai dalam keadaan yang baik. Oleh itu, anda TIDAK SAMA SEKALI boleh meminta saya untuk menggantikannya dengan kertas lain yang lebih baik.
  3. Seperkara lagi, sesetengah kertas tersebut saya peroleh dalam keadaan fotostat yang berkali-kali. Oleh itu, ada kemungkinan kertas tersebut agak kurang jelas. Anda boleh bandingkan kualiti kertas yang anda terima nanti dengan yang terdapat dalam blog ini. Dengan itu anda TIDAK BOLEH menuntut kertas soalan yang lebih baik daripada yang ditunjukkan.
  4. Saya juga TIDAK AKAN bertanggungjawab kepada sebarang kerosakan, kehilangan atau kemusnahan barang-barang yang dihantar melalui POS. Sebaiknya anda periksa sendiri pejabat POS di tempat anda selepas 5 - 7 hari dari tarikh pengeposan (saya akan memaklumkan anda tarikh pengeposan melalui email, setelah saya mengeposnya).
  5. Saya TIDAK AKAN bertanggungjawab sekiranya anda GAGAL/ LUPA melengkapkan Borang Maklumat Pembayaran di bahagian Pembayaran di bawah.



Pembayaran



Pembayaran boleh dibuat melalui bank-in terus ke akaun saya (CIMB) 0814-0005007-52-2 atas nama Nurul Huda Binti Abdul Rahman.

Sudah bayar? Klik sini untuk mengisi Borang Maklumat Pembayaran.

InsyaALLAH, saya akan membuat urusan penghantaran bahan secepat yang mungkin dan tidak lebih daripada 2 minggu selepas menerima maklumat pembayaran anda.

Jika anda mempunyai sebarang masalah, sila hubungi saya di abiat07@yahoo.com.

0 Komen/ Pandangan:

Post a Comment