Cikgu Nurul's Blog

Blog Pembelajaran Sains PMR

Print

Saya telah menerima beberapa email agar menyediakan jawapan kepada kertas 1 Science PMR 2008. Klik di sini.

Kepada yang memohon jawapan bagi kertas 2, saya mohon maaf kerana buat ketika ini, kita masih tidah boleh membawa keluar kertas tersebut. Oleh itu, saya tidak dapat menyediakan jawapannya.

InsyaALLAH, saya akan memasukkan ulasan bagi jawapan kertas 1 pada keluaran akan datang.

Harap maaf juga, buat masa ini, saya akan jarang-jarang menjengah blog ini. ‘Nak berehat sekejap’ - ‘Rest is the best medicine’. Oleh itu, ikuti perkembangan blog ini di sesi persekolahan tahun hadapan - 2009.

Kepada pelajar-pelajar yang akan menduduki PMR 2009, mulakan persediaan secara aggresif dalam waktu cuti ini. Elakkan menunggu sehingga persekolahan 2009 bermula. Persediaan awal adalah lebih baik kerana banyak perkara yang boleh kita lakukan untuk berjaya.

3 Komen/ Pandangan:

salam..boleh mintak soklan sains pmr 2008 dan jawapannya sekali.... hantar email kat saye... haziqpkpps@gmail.com

W'salam,

Sila lihat di Menu Utama dan klik pada Bank Soalan PMR 2008. Saya ada sediakan pelbagai set soalan percubaan dari pelbagai negeri.

Sila download sendiri.

salam...cikgu boleh tolong beri jawapan pmr 2008...hantar kat saya Yzrianne1110@gmail.com

Post a Comment