Cikgu Nurul's Blog

Blog Pembelajaran Sains PMR

Print

Hai,

Sekarang nih, saya dalam proses memindahkan kesemua bahan-bahan saya di dalam WordPress (WP) ke dalam blog nih (macam pindah rumah lak rasanya... ). Mungkin proses ni akan memakan masa yang lama. So, harap bersabar.

Walaubagaimanapun, saya masih akan tetap mengunjungi WP jika masih terdapat komentar dari pengunjung di sana. Dan saya hanya akan tutup akaun saya di sana setelah selesai semua proses pemindahan. Ini bermakna, kebanyakan posting di sini adalah berasal dari WP dan saya akan jarang-jarang menghantar posting baru. So, untuk sementara ini, anda bolehlah berborak dengan saya di ruangan sembang-sembang atau bersembang dengan pengunjung-pengunjung yang lain.

Hmm... apa pandangan anda tentang blog saya di sini? Hantarkan komen anda di posting ini (klik perkataan comments di bawah posting ini). Jika ada cadangan yang baik, mungkin boleh saya aplikasikan di sini. Di peringkat awal ni, bolehlah saya ubah apa-apa yang patut pada blog ini. Tapi, bila semuanya dah settle (dah siap berpindah), mungkin susah untuk saya ubah apa-apa. So, berikan komen anda!

bye...


1 Komen/ Pandangan:

It is easier to post here.. since it's too slow loading at WP.. :)

Post a Comment